Publicador de contidos

Publicador de contidos

Os tribunais británicos rexeitan o recurso de España para recuperar 855 millóns polo Prestige

Os tribunais británicos rexeitan o recurso de España para recuperar 855 millóns polo Prestige

O capitán do buque foi condeado a dous anos de prisión por un delito imprudente contra o medio ambiente

Voluntarios limpan praias tras a catástrofe do Prestige (Álvaro Ballesteros /Arquivo) Voluntarios limpan praias tras a catástrofe do Prestige (Álvaro Ballesteros /Arquivo)
G24.gal 13/12/2024 12:56

España perde nos tribunais británicos o seu recurso para cobrar 855 millóns á aseguradora do Prestige, no marco dos pasos xudiciais dados tras a catástrofe marítima co afundimento do petroleiro o 19 de novembro de 2002.

Isto prodúcese despois de que o Tribunal de Apelación de Londres rexeitara o recurso exposto por España para que se levase a cabo en Inglaterra a sentenza pola que se obrigaba a aseguradora a aboar a factura dos danos en base ao seguro.

Entre outras cuestións, España baseouse, no seu momento, nunha sentenza do Tribunal de Xustiza da Unión Europea (TXUE) pero dende a xustiza británica rexeitouse que a decisión lle vinculase ao entender que o tribunal europeo excedeuse na súa xurisdición.

E é que no 2022, o Tribunal de Xustiza da Unión Europea (TXUE) ditaminou que a arbitraxe no Reino Unido non podía impedir que a aseguradora do Prestige fora obrigada a pagar polos danos causados pola marea negra, aínda que os tribunais británicos teñen unha opinión diferente sobre este asunto.

Isto ocorreu despois de que a Audiencia Provincial da Coruña ditase unha sentenza en que ordenaba que a aseguradora London P&I Club debía indemnizar o Estado polos danos.

Máis tarde, o Tribunal Supremo condenou ao capitán do buque a dous anos de prisión por un delito imprudente contra o medio ambiente e declarou responsables civís ao mariñeiro, á aseguradora, á propietaria do barco e ao Fondo Internacional para a Indemnización de Danos causados por Hidrocarburos (FIDAC).

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade